majjaeriksson

Superlyckat x2

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag har just haft en mycket lyckad och händelserik helg.
 
I lördags och igår förmiddag var det möhippa för Lovisa. Så välplanerat, kul och lyckat! Nu ser jag fram emot bröllopet i augusti.
 
Igår eftermiddag åkte Philip och jag till Klockrike. Där bodde nämligen två krabater som nu bor hos oss!!!!
 
Den svarta heter Kaktus och är en liten kille och den grå heter Yatzy och är en tjej.
 
Vi har längtat så länge efter dem och fixat här hemma så att de ska trivas. Och det verkar de verkligen göra!
 
 
 
 
Det har varit både gos och bus.
 
Och bilden nedan tog jag alldeles nyss. Kissarna ligger och sover på varsin soffa (lyxigt va?) och jag ska göra mig frukost.
 
Jag är hemma hela dagen och det skulle Philip också varit, men han fick rycka in på jobbet. Tur att det alltid kommer finnas sällskap hemma nu. Jag ska vara ledig tre dagar, sen jobba två och sen vara ledig en hel vecka i streck. Så det blir mycket katthäng nu framöver. Det blir fint det!<3
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Grattis Maja till så härligt sällskap☘️🐈💕
    Jag vet ju hur det är med mysdjur🐶

    2017-07-10 | 10:54:30
  • Freja säger:

    Jag dör avundsjukedöden!😻 Så underbara små kattskruttar!😊

    2017-07-12 | 21:29:17

Kommentera inlägget här: