majjaeriksson

En gullig grej bara

Kategori: Maja

Hej från museet!
 
Om några minuter stänger vi dörrarna för idag. Jag kom bara på att jag ville passa på att visa en gullig ögonblicksbild som jag fångade när jag jobbade här i söndags.
 
På museet har vi världens största fungerande radio. Ja, den ska faktiskt till och med finnas i Guinness rekordbok!
 
Iallafall, det är väldigt vanligt att folk kommenterar denna stora radio och ganska vanligt är det också att en besökare placerar sin fru eller familj eller polare bredvid radion för att ta en bild. I söndags hände dock något gulligt som jag inte har sett tidigare - en man satte sin hund bredvid radion, backade några steg och knäppte en bild. Jag var tvungen att ta en bild jag med. Hur gulligt?
 
 
Jag såg liksom framför mig hur de går igenom livet tillsammans och ja, jag tyckte bara att det var himla gulligt.
 
Det var bara det. :)
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Freja säger:

    Nä så fint! Vilken vänskap😍

    2017-07-05 | 20:39:01
  • Faster säger:

    Åhhhh va fint🐩📻

    2017-07-06 | 07:03:12
  • Mormor säger:

    Vilken fining! Påminner om en annan fining jag känner🐶
    Kommer till er en dag och fikar och fotar👍🏼

    2017-07-06 | 17:38:13

Kommentera inlägget här: