majjaeriksson

11 juli 2017

Kategori: Maja

God morgon!
 
Dagarna rullar på. Katterna sköter sig och det är trevligt att alltid ha sällskap hemma.
 
Fast jag måste erkänna att det har varit en lite större pärs än jag trodde att det skulle vara. Jag antar att det är lite som att ha barn. Samtidigt som jag förstår att ni som har barn har det betydligt "värre". Jag har googlat på allt ni kan tänka er, jag har spänt öronen när jag ska sova på kvällen - vad gör de nu?, jag har haft sällskap när jag har gjort nummer två, vad betyder det där mjauet?, hur länge kan jag lämna de första gången------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ (okej, de där strecken ligger Yatzy bakom hahaha)
Ni fattar. De påverkar livet. Men när de ligger och spinner i ens knä sen så inser man att det är värt allt.<3
 
 
Igår fick de små liven vara ensamma lite grann. Det var ju sommar va, så jag hängde med till Tokanäset och tog ett dopp.
 
Inte ens två timmar var jag borta, sen kände jag att jag ville kolla till dem igen.
 
 
Och sen på kvällen blev det en liten tur till. Philip, Ellen och jag åkte ut till Råssnäs och grillade lite middag.
 
 
 
En fin sommartisdag! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Fina krabater🐱🐱

    2017-07-12 | 20:41:51
  • Freja säger:

    Så lyckliga små katter som fått hamna hos er!😊

    2017-07-12 | 21:29:54
  • Faster säger:

    Mysigt!!!

    2017-07-13 | 12:10:00

Kommentera inlägget här: