majjaeriksson

Tre kvällar

Kategori: Maja

Tre kvällar. Tre bilder. Ungefär samma tid. Defnitivt olika dagar.
 
Söndag. Frukt, té och bok i sängen.
 
Måndag. Bio. Vi såg på Split som handlar om en man med 23 personligheter. Ganska läskig, men mest bra, tyckte vi!
 
Tisdag. Jag slutade åtta och när jag kom hem blev det té, frukt och semla till middag. Ni kommer väl ihåg min matfilosofi - något onyttigt + nyttigt = lasagne. Så man kan säga att jag åt lasagne till middag. ;)
 
Idag ska jag jobba ett till åtta så jag ligger kvar i sängen och laddar för det. Ska väl snart försöka komma upp och ta mig en kopp té iallafall.
 
Glad onsdag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    👍🏼😀😍

    2017-01-25 | 18:07:14
  • Mamma säger:

    Ett bra "vanligt" liv👏🏽

    2017-01-26 | 17:10:01
  • Freja säger:

    Hundra kommentarer från mej på en gång! Men så går det när man hänger med Lisa och Vera och inte läser Maja-blogg, massa finläsning på en gång nu istället. Och så kommentar: Semlor är bäst! 🌟

    2017-01-27 | 15:02:50

Kommentera inlägget här: