majjaeriksson

Helgpysslet!

Kategori: Maja

God morgon!
 
 
Det är fredag, jag sitter med té och avokadomackor framför Nyhetsmorgon och känner mig riktigt redo för helg. Hade gärna gått hemma och skrotat idag istället för att jobba 13-20, men klockan åtta tar jag helg och det blir skönt.
 
Ni kanske undrar vad jag har för bok bredvid mig?
 
Den heter Paper Garden och där i finns massa fint som man kan vika av papper. Mest växter då.
 
 
Så det har jag tänkt att jag ska testa i helgen!
 
Ett annat pyssel som jag drog igång här i veckan är ett broderi. Där är jag också mest i det romantiska planeringsstadiet för jag har fastnat lite. Vet inte hur/om jag ska fortsätta mönstret eller om jag ska skriva någon text i mitten...
 
Planen för helgen, förutom att pyssla, lyder som så att jag tänkte åka till Sonnorp i morgon eftermiddag och sova där. Philip ska nämligen ha pokerkväll här hemma och då känner jag att jag mer än gärna passar på att sova i mitt gamla rum. På söndag vaknar jag alltså på landet och sen är planen att Philip och jag ska till Antikea (loppis i Fornåsa) och IKEA. Mmm, jag kommer nog skutta till tåget efter åtta ikväll.
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Frej säger:

    Broderi är bäst! Så fint! Blir tjusigt hur du än fortsätter tror jag... Härliga planer också, trevlig helg!!

    2017-01-27 | 15:01:14
  • Mamma säger:

    Sonnorp tar gärna emot en liten🌻

    2017-01-27 | 23:05:03
  • Mormor säger:

    Roligt med ditt broderi!
    Du får sällskap med Simba i helgen 🐶👍🏼

    2017-01-28 | 01:16:48
  • Moa säger:

    Så mysiga och fina planer! Trevlig helg! KRAM

    2017-01-28 | 20:34:20

Kommentera inlägget här: