majjaeriksson

Fredaaag!

Kategori: Maja

Hej!
 
Det är fredá! Jag äter frukost i sängen och ska jobba halv tre till åtta idag.
 
I måndags uppgraderade jag mig och köpte en ny mobil - jag tappade min förra i golvet för ett tag sen och dessutom behövde jag både mer surf och mer plats för bilder. Nu har jag det och jag har självklart fångat en hel del ögonblick med telefonen under veckan. Tänkte visa.
 
I tisdag på tåget någon gång efter nio.
 
På plats på jobbet och redo för långdag strax före tio.
 
Läsa bok i receptionen någon gång mellan sju och åtta. Det kan vara rätt mysigt att jobba till stängning ändå. Om man sitter i receptionen just sista timmen ser man mest ryggar som går ut och det är en rätt trevlig plats att sitta och läsa på.
 
Hopp till onsdag då jag jobbad ett till åtta. Åt tidig hamburgerlunch hemma klockan halv tolv.
 
Och när jag kom hem efter nio på kvällen fann jag denna finklippta lapp.<3
 
Igår jobbade jag bara några timmar mitt på dagen och tog denna bild hemma på förmiddagen.
 
Och denna när jag gick från bibblan vid fyra igår. Jag trodde att det var mörkt fyra, men det är det visst inte längre.
 
Och sista. Vi körde på TrerättersTorsdag igår. Tycker att det är mer än rätt när man jobbat två kvällar och dessutom ska jobba fredagkväll. Förrätt blev avokado, majonäs och räkor. Till huvudrätt gjorde Philip så jäkla god spagetti carbonara. Och till efterrätt fixade jag citronfromage. Gjort av något pulver från Willys. Men ändå.
 
Fint så!
 
Idag blir det återigen senjobb som sagt, men sen är det helg! Ser mycket fram emot helgen som just nu ser ut som en fullspäckad lördag (blogginlägg kommer säkert) och tom söndag (blogginlägg kommer säkert).
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Go' o gla fredag👍😊

    2017-01-20 | 11:22:40
  • Mamma säger:

    Lät som bra vecka☘Maja-Philipstil med trerätters på en torsdag!!

    2017-01-20 | 23:19:54
  • mormor säger:

    Riktigt bra vecka! Trots mycket arbete! Kram

    2017-01-21 | 16:15:37
  • Freja säger:

    Vilka fina bilder från nya mobben! Och härligt med trerätterstorsdag!👍🏼

    2017-01-21 | 21:57:10

Kommentera inlägget här: