majjaeriksson

Veckans inredning (7)

Kategori: Maja

Det ser ut som att det är vår där ute och jag känner ungefär noll lust inför att hänga tvätt och sen åka och jobba. Vi kan väl gemensamt hålla tummarna för att det blir soligt även i helgen?
 
Vi kör lite veckans inredning så länge. Jag är tillbaka i vardagsrummet och vid fönster nummer 2. I den där retrotidningen som jag fick förra veckan handlade det mycket om växtbord och även fast vårat inte är särskilt retro (ikea!) så har vi ett. Och jag tycker mycket om det. Just nu ser det ut så här till vänster om mig:
 
 
 
 
 
 
Ha det fint!
 
Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Så fint ni har det👍🏼😀🌺

    2017-02-15 | 16:20:00
  • Mormor säger:

    Fint🌺😍😀

    2017-02-15 | 16:21:07
  • Freja säger:

    Så himla fint! Växter❤❤ och ljus i olika färger, så himla bra!

    2017-02-15 | 22:27:55

Kommentera inlägget här: