majjaeriksson

Svartvitt och veckans planer

Kategori: Maja

Hej! Jag fick feeling för att blogga trots att jag egentligen borde sova. Söndagen den femte febrauri är snart över. Före lunch idag tog jag bilen till Råssnäs för en promenad. På ena sidan udden var det blåsigt och det lät som att isbitarna spelade xylofon vid strandkanten. På andra sidan var det tyst och stilla. Och ingen is. Jag slänger in några bilder innan jag bladdrar vidare. (Varning för extremt färglöst, men det är det så sällan på bloggen så det får gå för den här gången tänker jag.)
 
 
 
 
 
 
Imorgon börjar en ny vecka. En vecka jag tror kan bli bra.
 
- Imorgon ska jag för första gången ha första morgonpasset och låsa upp bibblans entrédörr klockan åtta. Sen kanske jag slutar mellan två och tre någonting.
 
- På tisdag ska jag vara ledig. Skrota runt hemma. Göra lite nytta som att tvätta. Men mest skrota runt.
 
- På torsdag ska jag vara ledig igen OCH åka till Nyköping för att hänga med (främst) Vera. Det blir också övernattning där och sen vid lunchtid på fredag åker jag till Linköping för att jobba eftermiddag/kväll.
 
- Sen väntar helgjobb (9.30-16.15 både lördag och söndag). MEN på lördag kommer Philip in till Linkan och så kör vi på en restaurangdejt på kvällen. Mysigt!
 
Mmm, en stark vecka blir det nog allt.
 
Häng på!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Bra det där med Vera- jag tar första dagarna i veckan till hänget med henne😀

    2017-02-06 | 00:08:52
  • Freja säger:

    Fiiina bilder o lyckost dej som får mysa med Vera o Lisa!💕

    2017-02-06 | 19:07:59
  • Mamma säger:

    Supervecka📚🛏👶🏻📚🍛

    2017-02-06 | 22:13:03
  • Faster säger:

    Åh vilken härlig vecka... Hälsa Nyköpingsborna 😊

    2017-02-06 | 23:43:37

Kommentera inlägget här: