majjaeriksson

Att leta julgran i lövskog

Kategori: Maja

Hej på måndagen!
 
Eftersom det inte blev så mycket jul i fokus igår trots att det var första advent och allt så tar jag igen det lite idag tänker jag.
 
Kolla våra adventsljus! Jag är mycket nöjd.
 
Idag har Philip varit ledig och eftersom jag lämnade in en inlämning igår så blev det visst lite ledigt för mig med. Vi passade återigen på att samla på oss lite d-vitamin. Syftet var att hitta en liten gran. Vi har inte jättehöga krav, men den måste liksom vara lagom stor och ändå ha en skaplig julgransform, man kan ju inte ta in vilken ruska som helst. Förra året hittade vi en som var perfekt för oss, men den här gången gick det lite sämre. Föräldrarna mina äger ju främst lövträd tyvärr... Men en fin liten skogstur blev det iallafall, i perfekt timing innan solen gick ner.
 
 
 
 
 
När vi åkte hemåt KAN vi dock ha fått syn på en bra gran ändå så vå får nog ta en titt till innan vi inser att vi kanske får köpa (eller sno) en... ;)
 
Imorgon blir det lite läsning på förmiddagen och sen jobb 14-19. Omväxling förnöjer. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Visst var det en härlig vinterdag👍🏼☀️☀️😀

    2017-12-04 | 19:18:59
  • Freja säger:

    Så adventsfint du fixat Maja! Och lycka till med granen! 🎄🎉

    2017-12-04 | 21:21:09

Kommentera inlägget här: