majjaeriksson

Grön gubbe

Kategori: Maja

Godmorgon!
 
Jag har kommit på en grej som är bra. Idag och på lördag och söndag ska jag vara museivärd och jag misstänker att det åtminstone idag blir vääääldigt lugnt och då kan ju jag passa på att plugga! Så bra. Jag sitter där jag sitter och jag får lön för det och samtidigt kan jag läsa det jag ska läsa den här veckan. Superbra.
 
Nu över till gårdagens lilla projekt. Jag hängde på landet mellan kanske ungefär halv fyra och halv åtta och jag pysslade lite.
 
Jag har nämligen fått en sån här trägubbe av mamma och lillasyster. Den var spännande tyckte Kaktus.
 
Och det tyckte Yatzy med. Jag ska säga att en stor anledning till att jag åkte till Sonnorp var just katterna. Jag tycker om att hänga med dom.
 
Jag klurade en liten stund på vilka färger jag skulle välja. Svårt att veta hur det blir innan man har testat liksom. Men sen bestämde jag mig för grönt/grönt/grönt/lite gult.
 
Och nu står/springer den här bredvid mig. Jag tycker att det blev bra.
 
Nu: Frukost.
Snart: Hänga tvätt.
Idag: Jobb + plugg
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Det blev ju superfint!!👏🏼

    2017-08-30 | 19:18:20
  • Mormor säger:

    Åh, vilken fin grön gubbe👍🏼😍

    2017-08-31 | 00:44:44

Kommentera inlägget här: