majjaeriksson

Två dagsfärska

Kategori: Maja

Hej
 
Jag har nyss varit hos frissan och har nu så där kort hår som man jag hade i betydligt yngre år. Hon rakade liksom till och med lite där bak i nacken. Man ser luft mellan mitt hår och mina axlar. Okej, jag visar då...
 
 
Efter frissan hämtade jag ut ett paket:
 
Så nu har jag kort hår och en gul polaroidkamera. Fint så. Jag har dessutom tio vita ark att fylla kameran med och jag tänker att jag ska inviga den på resan. Kanske en bild per dag? Eller något slags semester-bingo? Alltså att jag fångar en vy, en maträtt, ett porträtt, en växt osv osv. Eller så försöker jag att inte planera så mycket och bränner av bilder på vad jag vill när jag känner för det... Vi får se. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Stiligt💃🏻💃🏻💃🏻

    2017-04-24 | 18:13:43
  • Freja säger:

    Fina Maja! 💇🏼

    2017-04-25 | 20:34:50
  • Mormor säger:

    Så fin du är i din nya frisyr👍🏼💕😀

    2017-04-26 | 20:31:45

Kommentera inlägget här: