majjaeriksson

Påskafton på landet

Kategori: Maja

Nej, nu är det väl ändå dags för ett litet blogginlägg. Mitt första som 26-åring.
 
Dagen började med att jag - när jag skulle ta mig lite efter-frukost-godis - upptäckte ännu två födelsedagspresenter i en annan födelsedagspresent. Pengar och en gullig konservöppnare. Ellen och jag hade kalas igår och jag fick så oerhört mycket och fina saker. Men jag tänker att jag visar upp allt det fina lite då och då istället för att rada upp allt och fota alltsammans bara sådär platt på golvet idag.
 
Vid tio-tiden i förmiddags blev jag hämtad av familjen och så blev det en dag på landet. Påskliljorna är inte jättemuntra över vädret, dem heller.
 
Jag och mina två systrar tog en vagnpromenad med Vera. När den värsta snöchocken/ilskan hade lagt sig tyckte jag ändå att jag kunde se det vackra i det hela. En liten stund.
 
 
Jag fick äran att ge Vera sin första ettårspresent för jag har tyvärr inte möjlighet att komma på hennes kalas nästa helg (jobbar). Hon kunde nästan öppna själv.
 
Och blev helt klart nöjd med presenten! :D
 
Inte nog med det - det var en stor dag för Vera idag för innan jag lämnade landet hann jag se henne ta sin första "ridtur"! Inte ens ett år gammal och har redan klarat av riddebuten, det ni! :)
 
 
Klart slut på påskafton, återkommer inom kort!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma, Ellen och Lisa säger:

    Härliga Maja och härliga Vera💚💙❤️

    2017-04-15 | 22:20:38
  • Faster säger:

    Åhhh så söt liten ryttarinna 💕

    2017-04-16 | 09:06:33
  • Freja säger:

    Vilken toppenfin påskafton!🐥

    2017-04-16 | 19:46:07
  • Mormor säger:

    Som vanligt👍🏼 Härliga bilder! Hon är ju för söt den lilla ryttarinnan🐎
    Kram💕

    2017-04-16 | 22:09:10

Kommentera inlägget här: