majjaeriksson

Omberg med bästis

Kategori: Maja

Hej!
 
Ja, som jag skrev igår var det utflyktsdags även idag. Det är värst vad jag åker och far. Idag var alltså målet Omberg och sällskapet var Moa! :D
 
När jag åkte hemifrån var det mulet och jag trodde nästan på regn, men icke sa nicke. Solen sken på Hjässan.
 
Kloka ord från Ellen Key.
 
Vi promenerade längs en 6 kilometer lång led tror jag. Och när det blev lunchdags hittade vi oss en bra lunchplats.
 
Helt okej som ni ser.
 
 
 
Synd att den bästa blåsippebilden blev på en som är lite... uppäten? Sånt är väl livet.
 
Vi såg flera sådana här fina blommande grenar och undrar vad namnet på en sådan kan vara?
 
Bokskog, björkskog, granskog.
 
Tack världens bästa Moa för utflykten och sällskapet genom hela livet!<3
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Förslag: tibast🌸

    2017-04-02 | 18:38:40
  • Mormor säger:

    Härlig utflykt👍🏼Kul att göra något med en bästis, ni verkar ha det bra tillsammans. Och oj vilken utflyktsmat👍🏼
    Jag håller med Tibast är det😍

    2017-04-02 | 23:35:01
  • Freja säger:

    Fy sjuttan så mysigt och vackert och fint! Och tibast är svaret!😎

    2017-04-03 | 11:39:54

Kommentera inlägget här: