majjaeriksson

Varamon 10 november

Kategori: Maja

 
Hej! Jag är just hemkommen efter att ha promenerat i en och en halv timme. Jag gick till Varamon, gick längs stranden och så hem igen. Jag hann lyssna på två olika podcaster OCH på bara mina egna tankar en stund. Och det var riktigt skönt att bara gå och gå och vara ute en längre stund i dagsljus och dessutom i solsken!
 
 
 
 
Så bra gjort av mig alltså! :)
 
Nu funderar jag på vad jag kan tänkas laga till middag till Philip och mig. Det blir ingen trerätters idag, men det vore ju kul med något lite roligare än pyttipanna... Får klura lite.
 
Imorgon är det heldag (10-18) i Ekholmen som gäller och sen 11-15-jobb lördag och söndag. Men nu är det ju torsdag och ledigt lite till först.
 
Ha det bra!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Åh så vackert! Vilken finpromenad!☃️

    2016-11-11 | 15:38:24
  • mormor säger:

    Spännande- vad blev det för mat....

    2016-11-13 | 13:39:01
  • Faster säger:

    Åh va fint.... Varamon i vintervila

    2016-11-15 | 08:39:30

Kommentera inlägget här: