majjaeriksson

Hej maj!

Kategori: Maja

 
Jag sitter här och känner mig ganska nöjd med tillvaron. Det där går ju upp och ner för de flesta av oss, men just nu sitter jag här med en positiv känsla i kroppen och jag tänker att det är det som räknas. Just nu. Idag ska jag åka in till Linköping för att jobba ett tretimmarspass och det känns riktigt skönt. Igår söndagsjobbade jag och öppnade museet för säsongen. Vi har en ny utställning för i år som jag tror kommer uppskattas och jag känner mig redo för sommaren. Jag kommer varva museijobb med biblioteksjobb och dessutom bara ha sommar ibland såklart.
 
Men först ska vi ha maj.
 
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Fina jobbplaner och hej sköna maj(a)! :D

    2016-05-02 | 11:27:56
  • mormor säger:

    Jag kommer och ser utställningen...det ska ju finnas släktminnen har jag hört!

    2016-05-03 | 15:42:06

Kommentera inlägget här: