majjaeriksson

Ett färdigt projekt

Kategori: Maja

Igår blev jag alldeles varm ända in i hjärteroten. Varför? Jo, jag fick en bild skickad till mig. En bild föreställande en liten person som jag håller kär tillsammans med ett pysselprojekt som jag har gjort, och som nu äntligen, med mammas hjälp, blivit helt klart.
 
Ni vet luftballongerna som jag virkade?
 
 
 
Från början hängde ballongerna på grenen som ligger på hyllan som ni ser på den översta bilden, men den var svår att använda i praktiken så mamman min fixade en annan lösning med en längre gren (som jag tror sitter i en liten stubbe). Och igår fick jag alltså bild på det hela. Helt klart. In action.
 
 
Klart hjärtat blev/blir varmt!<3
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Åh! Gulliga gulliga Vera med finaste mosterballongerna!

    2016-05-26 | 12:23:39
  • mormor säger:

    Oh vad jättefint! Så stor Vera blivit och så söt hon är!!!

    2016-05-26 | 21:54:11
  • Faster säger:

    Åhhh va fint.... O lilla söta Vera!! Har ju bara sett henne på bilder ännu.

    2016-05-28 | 11:05:30

Kommentera inlägget här: