majjaeriksson

15 helgmeningar

Kategori: Maja

 
 
 
1. Jag har först inte haft några fredagskänslor alls och sen blivit bjuden på grillpicknick.
2. Jag har varit på loppis och köpt ett påfågeltyg som ska få bli en tavla.
3. Jag har promenerat sakta och så lite fortare.
4. Jag har baddat en sjuk killes panna.
5. Jag har plockat in blommor.
6. Jag har inte velat gå in.
7. Jag har ätit glass i strut och glass i tallrik.
8. Jag har känt lukten av blommor och grillat kött.
9. Jag har ätit lunch vid kanalen.
10. Jag har köpt två gröna loppisobjekt och en vattenmelon som jag inte vet hur vi ska kunna äta upp.
11. Jag har hört nya grannen snarka, men aldrig saknat den gamla som aldrig sov.
12. Jag har tvättat fötterna i badkaret så vattnet blivit brunt.
13. Jag har varit ensam och ätit gott.
14. Jag har varit tillsammans och ätit blaskig soppa.
15. Jag har satt mig på mina glasögon, men sett allting väldigt klart.
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Gott&Blandat med andra ord;)) kramelikram

    2016-05-08 | 22:33:07
  • Freja säger:

    Åh vad fina grejer du har gjort! :)

    2016-05-09 | 12:58:06

Kommentera inlägget här: