majjaeriksson

Lite jobb och mycket kärlek

Kategori: Maja

Idag har Philip och jag varit tillsammans i 2 år. Det låter som en ganska lång tid, men på ett sätt tror jag nästan att det känns som ännu längre. Vi känns självklara, samtidigt som vi absolut inte tar oss för givet. Vi är bra på att uppskatta varandra och det vi har.
 
Idag hade vi bestämt att vi skulle äta på restaurang, för att fira oss. Så jag tog bilen för att köra fortare än bussarna och tågen och komma hem till en bra middagstid. Philip skrev att han var påväg hem. Men så strax före sex stegande han in på Ekholmens bibliotek. Jag blev så förvånad och utbrast kanske något oförskämt: Vad gör du här? Istället för att åka hem från sitt jobb hade han åkt till mitt. Det var en fin överraskning. Och så blev det så att vi åt i Linköping istället. På Beer & Burger. Mycket gott och såklart trevligt. Vi är ju självklara.
 
 
Ser fram emot våran framtid!<3
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    TREVLIGT MED ÖVERRASKNINGAR!
    Så härligt att höra hur trevliga ni är mot varandra....Lycka till med framtiden!!!!

    2016-03-02 | 22:20:56

Kommentera inlägget här: