majjaeriksson

Kan inte tygla mig

Kategori: Maja

Nu är jag igång igen. Jag googlar. Inspireras. Drömmer. Och finular. Den här gången handlar det om tyg.
 
I vårt framtida kök finns det en vägg som ser ut som nedan.
 
Till svart, grått, vitt, randigt tänker jag att det blir fräsigt med annat grafiskt och så lite mer färg. Kanske kommer vår köksgardin bestå av Glada blad:
 
Och idag kom jag på något - varför inte beställa tre snygga tygprover och sätta de i varsin svart ram och ha på en tavellist i köket. Kanske Glada blad i en annan färg?
 
Det här tyget, Fructus, tyckte jag också om, men själva frukterna är nog för stora för att det ens ska bli en hel frukt på ett tygprov tyvärr. Och då kanske det blir tokigt?
 
Gillar också Story med träd och hus, men även i detta fallet är det lite ovisst vad som får plats och kommer med på ett tygprov.
 
Så det får nog bli några enklare ändå. Kanske Diamonds?
Duett eller Solo?
 
Det får nog bli så att jag knappar hem några tygprov (5 kr/st) och hoppas på att tre kan funka som kökstavlor! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Men åhhhh! Så himla fina tyger! Vart har du hittat dem? Vill ha! :)))

    2016-03-18 | 16:39:23

Kommentera inlägget här: