majjaeriksson

Helgen vecka 11

Kategori: Maja

I fredags fick jag helg klockan 18 och när jag satt på pendeln på väg hem var himlen blålilarosa.
 
Lördagsfrukosten såg ut som nedan. Vi orkade inte göra ägg så det blev kiwi i kopp istället.
 
Redan i fredags kom tygproverna som jag beställde i torsdags. Fint!
 
Lördagslunchen såg ut som nedan. Provade en ny variant med pålägg på pannkakan - banan, sirap och kladdkaka! Är det lördag så är det, liksom. :)
 
Och så hoppar vi visst till den sköna söndagen som var igår. Philip och jag drog till Karlsby precis som förra helgen. Fast denna gång lyxade vi till det med eld!
 
Färgglada tillbehör.
 
Körv!
 
Sen släckte vi branden omsorgsfullt. Vi gick två gånger var med två termosar i nävarna.
 
Ingen brandrisk här inte!
 
Här kan jag ha sagt något om att jag kunde jobba för en fisketidning, men Philip kunde inte tänka sig att vara modell, så det föll tyvärr... Får fortsätta med bloggen! :)
 
Det var en såå härlig dag på och bredvid den lilla sjön, men vi kom överens om att det blev sista vinterfisket för den här säsongen.
 
Efter utflykten åkte vi och åt med Philips föräldrar och sen spelade vi Alfapet.
 
Kvällen avslutades hemma i soffan framför filmen Room, som både Philip och jag tyckte om!
 
Tack för en himlans fin helg, min sambo, kärlek och favoritperson!<3
 
Med tanke på hur gó den här helgen var känns det ju inte alls dumt med en långhelg i andra änden av denna vecka! :) Men först lite jobb - idag Ljungsbro 10-19!
 
Maja.

Kommentarer

  • freja säger:

    Vilken myshelg! Hoppas din vecka blir lika fin! :)

    2016-03-21 | 17:33:52

Kommentera inlägget här: