majjaeriksson

6 Nyköpingskvadrater

Kategori: Maja

Nu är jag hemma från Nyköping!
 
Det har varit ett trevligt dygn hos storasyster. Jag kan visa 6 stycken kvadrater från vistelsen.
 
Igår var vi en sväng på stan. Vi handlade lite, mest till lillasyster som fyller år imorgon. Och så åt vi lunch. Jag åt ceasarwrap.
 
Efter att ha varit på stan och sen hemma och vilat lite så åkte vi till stallet. Gravida syrran körde hårt med oss, men jag tycker att vi tog det bra. *spänner biceps*
 
På vägen hem från stallet handlade vi lite gott och till kvällsmat blev det taco. Taco alltså, tror inte att jag någonsin kommer tröttna på denna rätt.
 
Annars tillbringade vi en hel del tid åt att kolla på bebiskläder och täcken och allmänt prata om tiden som komma skall och så såg vi lite på tv och Ellen och jag spelade ett spel och så där. Och så sov vi. Imorse kirrade jag snabbfrallor (de ska jäsa i 15 minuter och gräddas i 7!).
 
Och en stund efter frukosten blev det förmiddagsfika och presentöppning. Fast Ellen som skulle få presenterna hade ju varit med och köpt dem. Men ändå. Kladdkakan var det dock ingen som fixade hemma utan den var färdigköpt. Dock väldigt god.
 
Och så kan vi väl avsluta med en bild på luftballongsmobilen. Fast det tar emot lite. Jag är himla nöjd med projektet, men bilden gör den verkligen ingen som helst rättvisa. Men den är klar iallafall, och mycket finare live än på denna bild som togs när ljuset var sådär och ballongerna bara snurrade och snurrade. Det vill jag bara ha sagt.
 
Och så var det slut på den lilla myshelgen! Tack familjen! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken fin Nyköpingsvisit! Och mobilen är ju jättefin!!

    2016-03-06 | 23:02:45
  • mormor säger:

    Härlig helg! Fin mobil!

    2016-03-06 | 23:22:30
  • Moa säger:

    Så mysigt med en riktig systerhelg och sååå fina luftballongerna blev :) <3

    2016-03-09 | 09:06:07

Kommentera inlägget här: