majjaeriksson

Vinbär och disktrasor

Kategori: Maja

Tisdagen har kommit och snart gått. Lite så här har den sett ut:
 
Jag har ätit frukost. Köket är det rum som är mest klart så det är rätt skönt att sitta där.
 
I vår trädgård finns det vinbär!
 
Efter frukost och dusch promenerade jag till gamla läggan för att stänga av kyl och frys och städa lite.
 
När jag blev lunchhungrig tog jag cykeln som inte hade flyttat till ny adress än och cyklade hem via bibblan där jag hämtade en reserverad bok.
 
På baksidan står det så här:
 
Sen blev det lunch på balkongen. Det känns såå bra att äntligen ha en balkong och det ska bli kul att göra i ordning lite mer där ute. Men en sak i taget. ;)
 
När jag satt där på balkongen plingade det till i mobilen. En nyfiken mormor var ute och gick med en lurvig Simba och undrade om de fick komma förbi. Det gick så bra så. :)
 
Sen åkte jag och städade och fixade lite till och sen kom mamma och pappa och hämtade sista flyttlasset.
 
Nu har Philip och jag nyss ätit pizzeriamat och jag känner mig trött i knoppen och kroppen. Imorgon eftermiddag och kväll ska vi försöka kötta med städningen, en dröm vore att bli helt klara så att vi kan göra något lite roligare på torsdag när vi båda är lediga. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Fina glimtar från lgh! Heja er, kötta på så blir torsdan ledig o fin! :)

    2016-06-29 | 14:38:09
  • mormor säger:

    Fint blir det!!!
    Härlig lägenhet!

    2016-06-29 | 20:28:47

Kommentera inlägget här: