majjaeriksson

Promenaddejt och 22-fika

Kategori: Maja

När jag skriver det här sitter jag vid skrivbordet. Ljusslingan är tänd. Balkongdörren är öppen. Tekoppen står redo bredvid mig. Halvtom. Eller halvfull.
 
Vid lunchtid, när jag var på jobbet, fick jag ett sms av Philip. Han frågade om jag ville boka in en promenaddejt med honom ikväll efter middagen. Gulligt, eftersom vi ju liksom bor ihop. Jag tackade ja förstås och en promenaddejt blev det. Vi lyssnade på fågelkvitter, såg en hare och ett rådjur, kollade på fiskar på kyrkogården och plockade vildhallon. Som vi gjorde paj av. En himla fin kväll i sin enkelhet. Mitt emellan våra jobbdagar. Bildbevis? Kommer här!
 
 
 
 
 
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så mysigt, lite guldkant på vardagen:)

    2016-07-15 | 10:20:28
    Bloggadress: http://rwahlgrens.blogg.se/
  • Freja säger:

    Hmmm, väldigt märkligt att den där bilden kom tillsammans med min kommentar. Jag ser inte ut sådär vad jag vet!?

    2016-07-15 | 10:22:44
  • Moa säger:

    Åh vad ni är gulliga och mysiga :) <3

    2016-07-15 | 21:13:55

Kommentera inlägget här: