majjaeriksson

Ett litet hej

Kategori: Maja

 
Tänk va. Jag överlevde att jobba elva dagar i sträck. Visst, det är inte världens mest påfrestande jobb att vara museivärd och biblioteksassistent och jag har inte jobbat åtta timmar alla elva dagar, men jag har haft någonstans där jag måste vara, jag har varit där och jag har fasenimej gjort det bra. Nu tar jag en välförtjänt ledig dag imorgon. ;)
 
Jag känner att pressen på den lediga dagen är påtaglig, men jag försöker trycka undan den känslan. Jag ska göra det jag känner och vad det är får jag se imorgon. Det behövs efter så många dagar med bestämda tider, vardagslunk och serviceanda. Imorgon ska jag bara tänka på mig själv. Och kanske visa er lite ny inredning. Fast jag lovar inget. Jag måste se hur jag känner imorgon.
 
Nu känner jag för att ligga platt.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Bra jobbat Maja!! Chillaxa på nu, glass är också bra!:)

    2016-07-29 | 13:08:01

Kommentera inlägget här: