majjaeriksson

21 juli 2016

Kategori: Maja

Jag började med att komponera en rubrik som skulle sammanfatta min dag, men det var svårt att få till det, kanske för att jag har haft ganska mycket för mig idag.
 
Imorse vaknade jag i färgklicken nedan och insåg än en gång att vi nog borde lägga över det vita överkastet när vi får gäster. ;)
 
Efter att ha vikt tvätt och slängt in smutsig åt jag frukost. En rostad macka med ost och kiwimarmelad, yoghurt med något crunchy och kiwi och så ett glas blåbärssoppa. Framför Nyhetsmorgon.
 
Efter lite mer tvättfix och lite mer Nyhetsmorgonglutt cyklade jag i kanske två minuter till museet. Fuskar dock med att lägga upp en bild som togs igår. Förlåt.
 
Och så hängde jag på museet från kanske 10.40-16.03. Det kom lite besökare trots att det kanske inte var något museiväder och det blev en bra dag. Hemma igen blev det bikini på och en glass på balkongen. Har det varit trettio grader idag tro?
 
Och lite efter det packade Philip och jag ner lite förnödenheter som engångsgrill, kylklampar och ketchup och sen åkte vi till Tokanäset och paddlade. Vi har varit riktigt duktiga på att ta vara på sommarkvällarna den senaste tiden.
 
Vi paddlade till "andra sidan" där jag tog ett dopp och så grillade vi hamburgare.
 
Och efter att vi hade haft det rätt gött paddlade vi till första sidan igen.
 
Eller ja, vissa paddlade iallafall... ;)
 
Så bra middag - både vad gäller location, smak, väder och sällskap.<3
 
När vi kom hem för ett tag sen köttade vi lite städning och nu ska vi se klart en film som vi inte såg klart igår. Imorgon väntar biblioteksjobb!
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Oj va mycket du hunnit o va mysigt med paddling mm

    2016-07-22 | 23:09:55
  • Freja säger:

    Vilken härlig dag och underbar kväll! Skymtar en snyggig duk där på balkongen också... :)

    2016-07-23 | 00:15:13

Kommentera inlägget här: