majjaeriksson

Sju onsdagsbilder

Kategori: Maja

Hej!
 
Vill ni se vad som har fastnat i min mobil under dagen? Jag vill iallafall visa det. Om inte annat så för mig själv som kommer kika tillbaka längre fram i framtiden.
 
1. Jag i en rund spegel på Ekholmens bibliotek. Idag jobbade jag tre timmar. Visst har jag det lite lagom? ;)
 
2. Hemma i Motala igen mötte Philip mig vid stationen och vi gick till Motalabibblan för en bok som jag hade reserverat hade kommit.
 
3. Tycker att den verkar vara lite mysfin sådär. Läs på baksidan så får ni se!
 
4. I stan fikade vi också.
 
5. Och så beställde jag lite foton via fotoaffären.
 
6. Hemma i läggan blev det lite pyssel. En liten present till Philips pappa som jobbat sin sista dag.
 
7. Fast den egentliga anledningen till att vi åkte till Philips barndomshem var att det var julgransplundring. :)
Nu är vi hemma igen!
 
God kväll!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: