majjaeriksson

7 dagar 7 bilder

Kategori: Maja

Kan ni tänka er - vi har redan upplevt 7 stycken 2016-dagar! Herrejisses känner jag. Jag tänkte nu visa en bild från vardera dag.
 
1 januari. Philip och jag promenerade i Staffanstorp.
 
2 januari. Moa var här. Vi frallfikade och tv-spelade.
 
3 januari. Det blev en tur till kusinerna i Askersund. En dag ska jag också ha böcker i färgordning.
 
4 januari. Jag jobbade klockan 10-19 i Ljungsbro.
 
5 januari. Jag jobbade lite igen och när jag kom hem på kvällen fick jag kycklingsallad OCH en chokladbit!
 
6 januari. Det åts frukost .
 
7 januari. Och lite tidigare idag var utsikten från ett av våra fönster inte så pjåkig.
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Det ser ut som året börjat riktigt fint för din del? :)
    Tack för besöket och fikat, du/ni är alltid välkomna hit till Falun! :D

    2016-01-07 | 16:30:37
  • Maja säger:

    Sannerligen lite galet.
    På jobbet har vi en tavla där det står "Tänk vad tiden går fort, snart är det juli". När juli sedan är över öppnar vi ramen och plockar ut i:et så det blir "jul" istället.. och vips så är det jul. haha, ;-)

    2016-01-07 | 21:22:27
    Bloggadress: http://yttersttrivsamt.blogg.se

Kommentera inlägget här: