majjaeriksson

Hänt under dagen

Kategori: Maja

1. Jag har äntligen fått svar från Motalabibblan. Möte nästa vecka.
 
2. Jag har under ett litet jobbpass lånat en bok till mig själv. Och så har jag läst ut den på vägen hem. Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket av Gunnar Ardelius. Den tog 40 minuter att läsa. Dels för att den var fin, men också för att det bara var ett litet stycke text per sida. Som det nedan till exempel.
 
3. Det gror på fönsterbrädan! Inom kort kan vi äta tonat-mozzarella-rödlök-olivolja-svartpeppar-och-basilika-rätten! ;)
 
4. Och så har jag sett dagens solnedgång live.
 
Det var dagens lilla rapport det. Tjohej!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Håller tummarna för mötet nästa vecka :) och så fin solnedgång du fick <3

    2016-02-16 | 08:50:39

Kommentera inlägget här: