majjaeriksson

Ballong 3 och grenen

Kategori: Maja

Jag vaknar i en värld som under natten har förvandlats till ett snölandskap. Det känns alltid lite sådär med ett bakslag efter en tid som emellanåt nästan känts som vår, men det är ju februari så egentligen gör ju vädergudarna precis vad de ska.
 
Jag gör också precis vad jag ska när det gäller luftballongsmobilen. Jag är nästan chockad att jag sköter mig så bra. Att det blir så bra. Tidigare i veckan var jag och Philip en sväng i Råssnås, jag tog med honom dit för att vi skulle leta efter en mobilgren. Jag hade ju sett den framför mig och efter lite letande längs stenar och små strandremsor låg den plötsligt där, vi behövde bara bryta av den lite. Jag tror att vi har hittat den rätta. Igår blev jag dessutom klar med ballong nummer tre och det blev nog faktiskt favoriten av de jag gjort hittills. Nog babblat - ni kan se både ballongen och grenen här nedan,
 
 
Nej, dags för mig att fixa lördagsfrukost! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Perfekt gren! O hej så himla fint det kommer bli!!

    2016-02-13 | 16:11:50

Kommentera inlägget här: