majjaeriksson

3 nyinköpta

Kategori: Maja

Jag är ingen storshoppare direkt. Jag är ganska snål och tycker dessutom oftast att jag har det jag behöver och vill ha. Men ibland händer det såklart att jag handlar lite. Jag tänkte visa 3 saker jag köpt nyligen.
 
1. Persilja-, basilika- och gräslöksfrön. Jag har en stor dröm om att en dag ha ett växthus, eller kanske först å främst en balkong, men så länge får jag nöja mig med fönsterbrädan. Dessa tre örter tänkte jag iallafall så ganska så snart.
 
2. En klänning. Häromsistens var mamma och jag på 'Hjärta till Hjärta' och efter lite övertalning fick hon mig att prova denna klänning som jag var skeptisk till när den hängde på galje, men som kändes rätt på. Tänker att det blir bra att ha några färgglada strumpbyxor till för att motverka en fullständig begravningskänsla. ;) 70 kronor betalade jag.
 
3. Sist ut är en liten tésil. Jag tyckte att den var gullig och jag dricker mycket té numera så det kändes som ett bra inköp.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Fina grejer! Det är ju bra att handla lagom, både för miljö o psyke kan jag tro ;)

    2016-02-10 | 11:58:53
  • Moa säger:

    Fina inköp där och klänningen var superfin! Jag ska också odla i mitt fönster, i väntan på trädgårdsland... <3

    2016-02-10 | 14:10:42
  • mormor säger:

    Klänningen var jättefin, passade dig perfekt!

    2016-02-11 | 23:11:15

Kommentera inlägget här: