majjaeriksson

Två punkter

Kategori: Maja

Låt oss ta en paus från Lissabondagarna och ta upp två andra trevliga punkter.
 
1. Vad jag köpte i Lissabon/hur vår stringhylla nu ser ut.
 
Jag köpte tre kakelplattor, en tupp och en kopp.
 
 
 
 
2. Vem jag är moster till och hur det var att träffa henne!
 
Igår fick vi äntligen träffa lilla Vera - en vecka och två dagar gammal. Hon är så fin så fin och det var så fint så fint att träffa henne i verkligheten och hålla i henne och smeka hennes lena kind och prata med henne och tänka att nu är hon här och vad kul det kommer bli att se henne växa och lära känna henne och vad fin hon är.
 
Låt oss ses snart igen, Vera!<3
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Åh vilka fina inköp du gjort!!! Lilla Vera.... Så liten sötis!! Jag längtar också till jag får träffa henne .

    2016-04-29 | 08:29:21

Kommentera inlägget här: