majjaeriksson

Skogsskutt

Kategori: Maja

 
Än är det inte så grönt som på bilden ovan. Den är från slutet av april 2014 och är en riktig vårfavorit. Jag minns hur jag tog en barfotapromenad i skogen och bara njöt av den gröna explosionen. Och hur jag kämpade med att få till den där bilden. Och tillslut lyckades.
 
Idag sitter jag här med en smoothie och laddar för att, efter att ha jobbat 10-16, ta en helg på landet. Jag ska klappa lamm (och försöka fota), sticka, bläddra i tidningar jag fått av mormor, sova under ett duntäcke, läsa bok och kanske, om det inte blir allt för kallt och kanske till och med lite sol, ska jag sprejmåla en stol. Och just det, skutta lite i skogen också. Det kommer bli en skön helg. :)
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Låter som mycket fina helgplaner! :)

    2016-04-08 | 13:31:14
  • Faster säger:

    Åhhhh vilken helg du har framför dig!!!

    2016-04-08 | 17:40:24

Kommentera inlägget här: