majjaeriksson

25

Kategori: Maja

Hej från Ljungsbro!
 
Ja, nu bloggar jag på arbetstid... Fast jag gör det jag ska också, var inte oroliga. ;)
 
Imorgon fyller jag 25 år. Det är ju inte så dåligt och utan att jinxa så vågar jag påstå att min 25:e födelsedag kommer bli en hyvens dag. Om man nu kan använda det adjektivet om en dag? Planen är iallafall att jobba tre förmiddagstimmar och sen möta upp Philip på pendeln för att tillsammans åka till Norrköping för lite stros, chokladprovning(!) och restaurangbesök. Visst låter det som en födelsedag att se fram emot? :D
 
Nej, man kanske skulle ta och ställa upp lite böcker, så att det blir imorgon någon gång! ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Åh vad härligt att längta efter en så fin födelsedag!

    2016-04-12 | 19:33:53

Kommentera inlägget här: