majjaeriksson

Introduktion, dag 1

Kategori: Maja

Jag fick tio röda rosor av Philip idag<3
 
Man ska inte skriva med färgglad tusch i sin kalender - jag joggade inte igår (lite på grund av vädret och mycket på grund av att jag är lat) och vi ska inte äta på Olearys ikväll (Philip är sjuk). Ibland blir det inte som planerat helt enkelt. Men idag har jag varit på introduktion dag 1 som planerat iallafall. Alltså på Johannelunds lilla bibliotek. Jag var där 9-13 idag och det kändes bra. Jag känner att jag, tack vare praktiken i våras, redan har rätt bra koll på vad som ska göras och hur man gör det, men det tar ju ett tag att komma in i det och dessutom ser det ju olika ut på varje bibliotek. Men bra blir det nog hoppas jag! Imorgon ska jag vara på plats klockan 9-18.
 
Idag fick jag inte bara rosor utan jag fick också hem ett paket med skor. Låga, vinröda Dr.Martens. Dock tror jag att jag måste skicka tillbaka dem och beställa en storlek mindre... Jaja, fint iallafall!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: