majjaeriksson

Frukost, höstskor, müsli och jobb

Kategori: Maja

 
 
 
 
Ja, lite så där har min förmiddag sett ut idag. Jag vaknade vid åtta och hade, som jag ofta har, den stora lyxen att kunna ligga och dra mig lite. Men när jag låg där och scrollade igenom diverse sociala medier så ringde personalassistenten och frågade om jag kunde jobba i Ljungsbro i eftermiddag. Ja, det kan jag! svarade jag. Så klockan 14-19 blir det lite jobb, vilket känns lite pirrgt med mest bra. Jag har fått en hel del pass inbokade framöver och det känns mycket bra. Jag hade ju ingen aning om hur mycket jag skulle kunna tänkas få jobba, men nu ser det ljust ut! :) Just det, som ni ser har det också hunnits med en liten höstpromenad och müslimakeri här på förmiddagen.
 
Just nu är livet väldigt fint, känner jag.
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Härligt med fina dagar!

    2015-09-29 | 23:32:22
  • Faster säger:

    Åh va kul med lite jobb👍

    2015-09-30 | 22:55:10

Kommentera inlägget här: