majjaeriksson

Fem fredagsfina

Kategori: Maja

 
 
Tre favoriter från september 2014.
 
+ Att vakna bredvid Philip.
+ Rullmacka till frukost.
+ Bra dag på bibblan! (kl.9-15) Det är kul. Jag är bra. Jag kan inte allt, men blir det "trubbel" så blir jag inte stressad, drabbad av någon negativ känsla eller ens röd i ansiktet utan jag tar det cool. Förvånar mig själv på världens bästa sätt då alltså.
+ Boklånar-damen som sa Man får vara ny när jag utsäktade att det tog lite tid.
+ Att komma hem till Philip.
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Klara säger:

    vad kul att jobba på bibliotek! och fina bilder! :)

    2015-09-05 | 08:37:16
    Bloggadress: http://projectamateurism.blogg.se
  • mormor säger:

    Kul med bibliotek, önskejobb för en som gillar böcker!!

    2015-09-05 | 15:02:53

Kommentera inlägget här: