majjaeriksson

Rosainlindat och höststilla

Kategori: Maja

Jag är så naiv. Inatt någon gång kom jag på att det kanske inte är heltigenom positivt att vara "lycklig som en såpbubbla" - poff kan det ju säga och så är det fina över? Det var inte alls så mina naiva tankar gick. Jag tänkte att såpbubblor svävar så vackert och liksom blänker i skyn och vem blir inte glad av såpbubblor? Jaja, jag menade inte på något sätt att min lycka känns tillfällig och skör som en såpbubblas iallafall... :P
 
Över till något heltigenom positivt. Gårdagens solnedgång. Om det var blåtonigt och höstkrispigt under solnedgången häromdagen så var det desto mer rosainlindat och höststilla igår. Tyvärr var inte min kamera med så bilderna är knäppta med mobilen, men ändå.
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag äta en god frukost och sen ska jag rensa kamerakortet så att nya fina minnen får plats.
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: