majjaeriksson

Inget bus, bara godis

Kategori: Maja

Jag började lördagen med att dra av några riff. Nej, alltså ärligt talat - jag "drar inte av några riff", jag är gördålig. Ni ser ju att min hand inte är gjord för sånt där bus. Godis är mer min grej.
 
Lördagsfrukost.
 
Före ett promenerade jag och Philip genom hösten i riktning mot stan.
 
Där mötte vi Philips föräldrar och några släktingar som jag inte hade träffat förut. Vi åt lunch på Sjöglimten och det blev schnitzel för min del. Gott! Jag tackar så mycket. :)
 
På hemvägen köpte vi med oss godis. Och några löv. Fast dom var gratis.
 
Och sen har vi hängt är hemma i läggan, Philip och jag. Ryktet säger att det vankas film här snart: "Den är inte läskig, det är bara en thriller alltså..."
 
Imorgon ska jag jobba som extraperson på storbibblan klockan 11-15. Återkommer troligtvis med en rapport om vad det innebär och hur det gick. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härligt med godis och löv! Det är den bra delen av halloweenspektaklet tycker jag :)

    2015-10-31 | 21:06:42

Kommentera inlägget här: