majjaeriksson

Hej vecka 49!

Kategori: Maja

Imorse ringde väckarklockan klockan halv åtta för att jag ville vara lite vaken och beredd ifall jag skulle få ett jobbsamtal sisodär tio över åtta. Det fick jag, fast närmare tjugo över den här gången. Och så plötsligt hade jag åtta timmars jobb framför mig (10-19, minus en timme lunch). Det gick fint!
 
Nedan kan ni se hur resten av min vecka ser ut (i alla fall i dagsläget).
 
 
Det vankas alltså lite mer jobb - på stora bibblan och i Ljungsbro. På torsdag väntar en fin kompisfika. Och i helgen blir det en tur till Dalarna för att bland annat strosa på en julmarknad i gruvmiljö.
 
Vecka 49 känns som en stark vecka, känner jag! :)
 
Maja

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ja jag ser fram mot helgen v 49 iaf! Välkomna då! :)

    2015-11-30 | 21:57:22
  • Faster säger:

    Mysigt mä julmarknad i Falun🎅

    2015-12-01 | 09:00:21
  • Moa säger:

    Välkomna hit!! Ser fram mot helgen!! :D

    2015-12-02 | 12:24:04

Kommentera inlägget här: