majjaeriksson

Fyra kvadrater

Kategori: Maja

 
 
 
 
Igår blev det en liten lördagsutflykt till Vadstena. Vi gick in i några affärer, promenerade längs vattnet, sprang på Philips föräldrar av en slump, kollade in dyrbara auktionsobjekt och fikade. På kvällen hängde vi i Sonnorp, såg en svartvit bild på en litenliten bebis som ligger i min storasysters mage, spelade Geni med lillasyster och åt middag med hela familjen. På kvällen såg vi på fotboll hemma i läggan och i natt var en dålig natt för först hade grannen party, sen pratade han görhögt i telefon och sen loopade han någon slags "godnattlåt" och jag blev galen. Lyhört är kul ibland och oerhört frustrerande ibland. Söndagen har inte bestått av så mycket storartat, men vi har promenerat och vi har köpt popcorn. I veckan som kommer ska jag in till Linkan och jobba hela 6 dagar, men sammanlagt blir det inte mer än 27 timmar. Jag vill inte ha det så här för alltid, men jag har anledning att tro att anställningsbeviset inte blir förlängt efter nyår och människor dör och flyr livsrädda, så jag känner att jag bara måste vara glad för det jag har just nu.
 
Ta hand om er och varandra.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Fint och klokt och lite jobbigt med grannpartaj...

    2015-11-15 | 22:07:58

Kommentera inlägget här: