majjaeriksson

En dag, två arbetsplatser

Kategori: Maja

Idag har jag jobbat på två nya bibliotek. På förmiddagen var jag i Skäggetorp och nu på eftermiddagen är jag i Malmslätt.

Alltsammans har gått/går bra och nu har jag varit på 8 av 10 bibliotek i Linköping. Det är lite speciellt att fara runt som jag gör nu, på gott och ont.

Något som är positivt är att jag blir mer och mer van vid att komma in som ny. Självklart är det lite pirrigt att komma till ett nytt ställe - ska jag hitta dit? hur är dem som jobbar där? vad är det för "typ av låntagare" som kommer dit? osv osv - Men efter att ha kommit in på en ny arbetsplats två, fyra och nu åtta gånger känns det inte lika läskigt längre. Säkert mycket tack vare att jag också blivit mer och mer bekväm i arbetsuppgifterna, men också i mig själv... /Klyschan.

Nej, nu får jag sluta roa mig. Arbetsdagen är inte slut förrän klockan 18. ;)

Trevlig helg.

PS! Utlovar: soluppgångsbilder imorgon och adventsmys på söndag!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad duktig du är! :) Ha en trevlig fredag!! <3

    2015-11-27 | 17:47:59
  • Faster säger:

    Snart full pott på bibliotek att jobba på alltså ;) Trevlig advent🕯

    2015-11-27 | 20:55:52

Kommentera inlägget här: