majjaeriksson

Ljuset och det gulligaste jag vet

Kategori: Maja

Det var ganska trevligt att följa med till stallet igår. Min syster är ju trevlig och kvällssolen var trevlig.
 
Och där fanns en görkelig katt. Han heter Melker Junior.
 
Jag hade ju som uppdrag att filma när Lisa red och det gjorde jag också, men jag passade även på att ta några bilder. Tyckte det blev effektfullt i motljuset med gruset som dammade.
 
Och så räddade jag en snigel! #dagensgodagärning
 
Sist men inte minst: I stallet fanns kattungar! Alltså, en kattunge är just nu på plats 1 på min måste-ha-snart-lista. Kattungar är det gulligaste jag vet.
 
Klart slut.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Men åh vilken höjdarkväll i stallet! Sickna söta kattungar och hej vilken fin bild på fina Lisa och fina Antonia!

    2015-05-27 | 19:08:29
  • Moa säger:

    Vilken underbart härlig stallkväll! Så fina Lisa och Antonia är och jag diggar Melker junior :D <3

    2015-05-28 | 10:22:22
  • Faster säger:

    Kanon fin bild på Lisa o hästen...

    2015-05-30 | 23:42:33

Kommentera inlägget här: