majjaeriksson

Förra årens första plask

Kategori: Maja

Så här skrev jag på bloggen den 24:e maj förra året:
 
"Idag har jag tagit årets första dopp. I Vättern, Varamon, blev det. Jag kan inte säga att det var här-vill-jag-vara-och-plaska-ett-tag-skönt, men kanske var det liiiite varmare än vad jag trodde ändå. Men det var snabbt i och snabbt upp som gällde. Philip hann tyvärr doppa sig före mig, vilket jag grämer mig något otroligt över. Men jaja, premiärdopp - check!"
 
Följt av dessa bilder:
 
 
 
 
 
Jag scrollade tillbaka ytterligare i arkivet och upptäckte att 2013 skedde premiärdoppet den 25:e maj och även 2012 verkar det ha badats i slutet av maj. Ja ni, att doppa sig i maj i år känns ganska långt bort just nu, men jag har ju tre dagar till på mig... ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Spara badet, än så är det vinter:/

    2015-05-29 | 15:19:24

Kommentera inlägget här: