majjaeriksson

Igår

Kategori: Maja

 
Igår blev jag inte sprudlande jätteglad när det låg snö på vårmarken.
Igår åt jag lunch med Philip, mamma och lillasyster.
Igår köpte jag rosa skor på rea.
Igår köpte jag också fröer - persilja, tomat, pepparmynta, paprika, basilika och chilipeppar.
Igår fick jag en klänning av mamma och köpte två par strumpbyxor till mig själv.
Igår åkte vi bil i nästan snöstorm.
Igår åt jag middag med Philip, hans mamma, hans pappa och hans morfar.
Igår såg Philip och jag Big Hero 6.
Igår pausade vi filmen så att jag kunde cykla och köpa nötter.
Igår somnade jag i soffan.
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Igår verkade vara en bra dag--trots snö/Kram

    2015-03-22 | 11:22:05
  • Freja säger:

    Bra dag, fina fröer!

    2015-03-22 | 16:42:44
  • ISA säger:

    Rosa skor är ju himla trevligt :))

    2015-03-22 | 18:57:14
    Bloggadress: http://isabyl.devote.se
  • anneli säger:

    Bra dag! vart har du köpt dessa fina fröpåsar? :)

    2015-03-24 | 18:05:37
    Bloggadress: http://annelibloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här: