majjaeriksson

Frukost för två, föreläsning och findejt

Kategori: Maja

Igår serverade jag frukosten nedan på sängen. Tyckte att Philip var värd det efter att ha stått ut med mig i ett helt år!
 
Men sen var det jag som blev kvar i sängen. Läste lite inför kommande föreläsning.
 
Efter att ha promenerat till tåget, åkt tåg och åkt buss befann jag mig på universitetet och åt plocksallad vid halv ett. Jag äter typ på universitetet en gång i veckan och då blir det alltid den där salladen. Den här gången med exempelvis kyckling, pumpafrön, cashewnötter och ananas.
 
13.15-15 var det föreläsning som handlade om kulturpolitikens övergripande mål, omfattning och struktur.
 
På bussen hem fick jag turen att sitta högst upp och längst fram. Det är nice.
 
Efter fyra blev det lite mellis framför skräptv.
 
Och sen gör vi ett hopp några timmar till kvällens dejt. Vid halv åtta var jag och Philip på plats på restaurang Ming för att fira vår ettårsdag. Det känns så häftigt och så bra att vi har varit vi i mer än ett år idag.<3
 
Bra måndag!
 
Idag är jag hemmafru och ska diska och handla. Men medan jag funderar på vilket jag vill göra först så ska jag läsa lite bloggar.
 
Maja.

Kommentarer

  • ISA säger:

    grattis på den dagen :) så mys med frulle i sängen!

    2015-03-03 | 15:24:14
    Bloggadress: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här: