majjaeriksson

Fredagsfyran

Kategori: Maja

Min fredag har börjat bra.
 
Klockan 7.25 blev det hallonsmoothie och äpplebröd.
 
Klockan 8.47 skickade jag in min hemtenta.
 
 
Idag fyller solrosorna 3 veckor och de fortsätter skjuta i höjden. Imorgon ska de dock få flytta hem till mamma i Sonnorp, dels för att jag tror att de behöver flytta till varsin kruka och dels för att Philip bara ska behöva ta hand om de 6 krukor med frön som jag ställt i hans fönster. Jag kommer ju praktikhänga lite i Nyköping här nu framöver.
 
Men nu tänker jag försvinna in i målarbokens värld lite!
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken underbar start på fredagen :) fortsätt ha en fin dag nu fina du! <3

    2015-03-27 | 13:49:12
  • Freja säger:

    Sicken fin fredag so far! Trevlig helg:)

    2015-03-27 | 16:31:45

Kommentera inlägget här: