majjaeriksson

Från långpromenaden

Kategori: Maja

 
 
 
Igår efter lunch gav jag mig ut på långpromenad. Först gick jag till bibblan och lämnade böcker och sen tog jag sikte på Motalabron. Jag gick längs Strandpromenaden och fångade mest fåglar på bild. Jag tyckte att de blev fina i svartvitt.
 
När jag vände mig om såg det dock ut så här i färg:
 
Jag knallade över bron för första gången. Har bara åkt bil över förut. Tyckte faktiskt att det var lite småläskigt. Höjdräddslarvig som jag är och blåsigt som det var. Så jag skyndade mig över ganska fort. På andra sidan Motalaviken fångades ytterligare några promenadsvyer. Tyckte att båtarna var så fina i sina olika fäger och så träffade jag på två svanar som inte heller fick vara i fred.
 
 
Riktigt skönt och bra gjort! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Maja säger:

    Åh, nu blev jag så himla bloggpepp när jag kollat runt här hos dig. Perfekt sjukgöra. :) Jättetrevligt att kika på vad du har haft för dig, fina naturbilder och bra inlägg. Jag har länge haft mindre mycket inspiration för bloggen då jag tänkt "men hur intressant kan andra tycka att det är".. och så kikar jag här och det är ju jätteintressant att få en inblick i någon annans liv på det här sättet. Tycker man att det är intressant så är det det och de som inte tycker det behöver ju liksom inte läsa.. Förlåt för lång och svamlig kommentar men med det hela vill jag väl säga Tack antar jag, tack för inspirationen och pushen jag fick nu. :)

    2015-03-04 | 16:54:30
    Bloggadress: http://yttersttrivsamt.blogg.se
  • Freja säger:

    Helfint!

    2015-03-04 | 17:40:58
  • Moa säger:

    Vilken fin promenad! :)

    2015-03-05 | 11:23:58

Kommentera inlägget här: