majjaeriksson

Framåt och bakåt

Kategori: Maja

Just nu är det ganska mycket grubbel hos mig. Om tre månader har jag tagit min kandidatexamen och då vet jag inte vad som händer eller vad jag ska göra. Jag tänker mycket på det. I min mobil har jag skapat en anteckning med rubriken Det finns hopp! där jag har skrivit upp folk jag vill maila till och jobb jag kan söka och blir det en bock efter varje grej så får jag fylla på med nytt. På så vis känner jag att jag gör det jag kan göra och det klappar jag mig själv på axeln för. Det finns hopp!
 
Annars väntar tre bra aktiviteter idag och de kommande två dagarna. Ikväll blir det lite fika hemma i Sonnorp för att fira lillasyster. Imorgon blir det bowling och mat med vänner. Och på lördag blir det hemlig resa med mormor i spetsen. Ser fram emot alltihop!
 
Och med dem orden tänkte jag passa på att se lite bakåt också.
 
Den 12 mars förra året la jag upp våriga tulpaner och skrev fina ord om min nya kärlek.
 
12 mars 2013 hade jag nyligen fått hem ett paket med böcker och delade bland annat med mig av följande:
 
12 mars 2012 önskade jag er en bra vecka och la jag upp en radda med naturfoton. Som detta till exempel:
 
12 mars 2011 var det inte lika vårigt som det är idag. Men där fanns en stilig Tibbe-häst.
 
12 mars 2010 var jag på musikalen Buddy Holly med Brolle i huvudrollen. Tack, bloggen för att du fick mig att minnas det! :)
 
12 mars 2009 finns det inget inlägg, för bloggen föddes först 6 dagar senare.
 
Jag tycker verkligen såå mycket om att titta tillbaka. Tycker synd om er som inte har någon blogg.
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Freja säger:

    Allt löser sig! :)

    2015-03-12 | 19:17:33
  • ISA säger:

    Oroa dig inte för mkt, det löser faktiskt inget! kram <3

    2015-03-12 | 22:24:40
    Bloggadress: http://Http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här: