majjaeriksson

Tack hit och tack dit

Kategori: Maja

Av de på bibblan fick jag ett stort Mamma Mu-kort med allas underskrifter, ett fint intyg och en liten anteckningsbok med Maja på.
 
Min handledare fick en blomma och choklad av mig och hela gänget på bibblan fick lösgodis och ett tack-så-mycket-kort.
 
Till Lisa och Matheus fixade jag lite gott till fredagsmyset som tack för att jag har fått bo hos dem i hela tio veckor. Tack igen!<3
 
Hemma i Sonnorp fick jag en fin kudde i sommarlovspresent!
 
Och en middag, natt och frukost på Smålandsgårdens Gästgiveri. Verkar himla fint och jag ser mycket fram emot det. Jag tror att jag tar med mig Philip, men har inte bestämt mig än! ;)
 
Vi grillade och åt tårta, precis som planerat. Philip visade sina oanande tårttalanger!

Nu har jag alltså gått på sommarlov och det känns riktigt jäkla bra. Tre år på kulturvetarprogrammet är över och nu vänder jag blad och ser vad nästa kapitel i livet har att bjuda på... En sak är jag iallafall säker på - klyschorna kommer få fortsätta hagla här på bloggen även framöver!
 
GLAD SOMMAR!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Grattis till sommarlov!

    2015-06-06 | 10:49:21
  • mormor säger:

    GLAD SOMMAR! NJUT AV SOL, BAD och lagom dos av arbete!

    2015-06-06 | 11:25:52
  • Faster säger:

    Härligt Maja🎉🎊 grattis!!!

    2015-06-06 | 23:02:43
  • Moa säger:

    Grattis till sommarlovet och till en lyckad praktik!! :)

    2015-06-10 | 20:41:58

Kommentera inlägget här: