majjaeriksson

Söndagstider hej hej...

Kategori: Maja

...söndagtider!
 
Kl. 8.53 - God frukost.
 
10.02 - Påväg hem till Sonnorp.
 
10.45 - Mamma och pappa kom hem med hela baksätet fullt med växtligheter. "Nu kör vi, Maja" sa mamma, och syftade på planteringsdag.
 
12.11 - Min lunch. Omelett med massa gött i, exempelvis mozzarella!
 
14.05 - Sommarfötter och sommarkatt.
 
14.14 - Jag hade bakat hallon- och rabarberpaj som jag njöt av tillsammans med lillasyster och mamma.
 
15.00 - Två exempel på vad vi planterade. Eftersom de "naturliga" växterna, som exempelvis pionerna, kommer ha slutat blomma till brölloppet så fixade vi lite fint som förhoppningsvis kommer stå sig.
 
15.33 - Skoprovarstund.

16.01 - Ellen skrev "TRÄDGÅRDSFYND" på mammas planka med trädgårdsfynd.
 
- Hoppihopp och glappiglapp på några timmar på grund av lite soffsnooze bland annat -
 
18.49 - Med mammas gamla skor som hon hade på åttitalet på fötterna, och mina andra skor i tygpåsen, gick jag mot cykeln och cyklade hem/bort till stan.
 
Och sen var det slut med foton från min söndag. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härligt ser det ut! Och vilka tjusiga skor!

    2015-06-22 | 21:09:01

Kommentera inlägget här: